torsdag 16 september 2010

Träningsvila, måleri och tankeställare

Det är orden som får beskriva denna dagen. Promenader blir det varje dag nu, vilket känns väldigt skönt. Brukar oftast bli sisådär en timma eller mer. Försöker köra lite annat träna typ varannan dag och hittills har det gått ganska bra. Måndagen körde jag mina styrkeövningar och har fortfarande lite träningsvärk, då det känns roligt och man börja ta i mer för att det är så himla skönt att blir slut i musklerna.

Idag målade jag och Chrille färdigt första varvet nere i hans blivande rum. Kommer bli riktigt bra.

Dagens tanke skänker jag åt en go´ bekant i södra sverige som har drabbats av svår sjukdom. Blev otroligt paff när jag läste om detta och började tänka på att man verkligen inte ska ta något för givet. Jag sänder mina tankar och stöd till dig och hoppas verkligen att allt ska gå bra. Vet att du är en stark man, kämpa hårt ska du se att du vinner!
Vill också skicka en varm och go "jag tror på dig"-kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...