måndag 27 september 2010

Helgen

Har varit väldigt bra. Lördagskvällen tillbringade jag med gamla klasskompisar hos Mattias utanför Ö-vik. Helt sjukt vad längesen man träffade dem. Endel har jag inte ens sett sen vi slutade skolan! (7 år sen!) Det var bra uppslutning endast 6 av 18 som inte kunde komma.
Vi åt god mat, snackade massa om ALLT möjligt. Riktigt roligt att höra vad de haft för sig. Vi hade en tipsrunda med, låt mig säga: smått knepiga frågor (vet inte hur Mattias kommer på allt, hehe). Vi deltagare (Mitt lag) gjorde även egna svar (som vi fick rätt för, med protester, hehe). Sist men inte minst sköt vi lite luftgevär, si så där kl. 00.30. Fick ta ut den stora bygglampan. Gick då tyvärr väldigt dåligt att skjuta med geväret, då det inte siktet stämde riktigt.  

Söndagen = slapp och mys!

Förutom att jag var med mamma och gästtränade på gamla teritorium. Riktigt nice! Skönt att köra ett litet pass så där i lugn och ro utan en 9 månaders bebis klättrandes på en...hehe. Men det kändes att det var ett tag sedan man sprang på ett löpband.

Magen - jobbigt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...