söndag 26 februari 2012

En fantastisk helg

Som tanken var så var det planer på att jag skulle varit gräsänkling under lördagen/söndag. Det var ett företag som hade problem med att ett par killar och en trailer blivit strandade och behövde en chaufför för att deras hade dragit. Denne kom i alla fall tillbaka och jag fick behålla kärleken på hemmaplan. 


På lördagen lagade vi mat tillsammans och avnjöt en helt enastående middag. Vi provade på att göra bakade lökar. Jag lovar att det kommer vi göra massvis med gånger framöver. Ska bjuda på receptet sen så ni alla får prova! 


Sjukt goda! 


Den här middagen, matlagningen tillsammans och kvällen som följde är verkligen ett av de små vardagsglimtarna man måste komma ihåg att njuta av tillsammans. Det är också under dessa som jag ofta kan återfinna den starka kärleken som vi delar. Det är också dessa jag saknar under de stunder då saker känns mindre roliga. Underbara dag! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...