söndag 7 oktober 2012

En vecka

Alltså det har regnat en hel del. Typ varje dag. Det är väl det som är tråkigast med hösten -regnet. Men fantastiskt vilka färger naturen bjuder på. Det är verkligen fint. 

Jag har egentligen inte så mycket att dela med mig av. Känner mig fortfarande krasslig i luftvägarna och den där c-vitamin boosten blev väl snarare EN c-vitamin. Men nu är jag less. Nu ska vi driva ut den ur kroppen, börja träna och vara fit till nästa sommar (eller snarare fit:are höhö)

Idag har vi gjort höstfint ute. Eller vi kanske inte är helt sant. Min del var att vara med och handla blommorna och skura en hink. Resten gjorde mannen!




2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Och så roligt det är när man hjälps åt! Hoppas verkligen att du får må bättre snart :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Va höstfint ni har gjort...

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...