tisdag 9 oktober 2012

Vara less på regnet

Alltså på riktigt, med risk för att låta lite tjatig, men KAN DET SLUTA REGNA NU?? Helt galet. Varje dag. Tråkigt!

Jag har annars lite svårt att få grepp om vissa saker, och skulle behöva skaffa mig bättre överblick och information. Inte riktigt hittat min plats och roll. Men jag har mitt mål, och allt blir ju som man tänkt sig. Visst!!?

Lillfröken var en riktigt tjur-fröken idag. Glad är jag att det är få gånger. Skrek som en stucken gris och ville INTE lägga sig. Normalt brukar det bara vara att stoppa henne i sängen med en välling flarra. Tro det tog 50-60 min. (!!)

Nu ska jag ta igen mig och sen åka och hämta mannen på jobbet då jag valde bilen framför cykeln i regnet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...