torsdag 18 oktober 2012

Förbereda helgmyset




De flesta skulle kanske välja att åka och bo på hotell när man får tid för varandra. I någon stad för att koppla av, äta gott och njuta av annat. Strosa runt bland affärer och andra sevärdigheter. Visst är det trevligt och jag skulle också otroligt gärna göra det.

Men.

Både jag och mannen väljer gärna hellre att åka ut i naturen, sitta på en stubbe, dricka kaffe och gärna grilla en macka eller äta något annat enkelt men otroligt så gott. Lyssna på den totala tystnaden, eller nja lyssna på naturen. Andas skog och bara vara.
Jag har hittat min skogsmulle. Och han har hittat mig.
 
Tankarna går att åka till stället här uppe. Stockholmsgatan.
 


1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en underbar helg.. hör av er om ni vill ha fika eller nå´t..kram..

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...