lördag 28 december 2013

Haft jul och ledigt och allt det där


Julen är firad för det här året. Barnen är supernöjda med klapparna och vi också för den delen. Vi som inte ens skulle handla klappar till varandra. Det obligatoriska fikat hos min moster blev också av trots att barnen var lite krassliga. Det var ett skönt miljöombyte och avbrott från hemmavardagen. 

Nu har vi helg igen, och måste erkänna att jag är en smula dagavill. 
Tråkigt nog har denna dagen känts rätt värdelös. Jag och flisan var och handlade och när vi kom hem så, snabbare än en häst galopperar, kom migränen och hälsade på. Nu, efter en ibumetin, alvedon, oriptan och slutligen en Zomig Nazal när de andra inte ville fungera, så känner jag mig rätt överkörd. Rent kroppsligt känns det ungefär som om jag haft magsjuka i 3-4 dagar. 

Nu ska jag fortsätta slöa med mannen i soffan, kanske unna mig en kopp med chai-te och hoppas på en bättre morgondag. 

God fortsättning på er alla. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...