torsdag 12 december 2013

Visa priset och har ett efterlängtat besök att vänta

Tack till Tjifen

Alltså har jag glömt bort att berätta att jag vann pris denna månad? Eller har jag berättat och bara glömt visa mitt fina pris? Vi tar det från början.
UT's Biggest loser som vi kör på jobbet. Ja det har ju inte varit så disciplinerat från mitt håll. Det behövs tydligen inte alltid heller. Ibland har man tur. Denna månad lyckades jag vinna. Fattade ingenting. Var övertygad om att något blivit fel och att det hade räknats fel. Men glad blev jag i alla fall. Och Ernst fick jag.
 
 
Imorgon är det Lucia och på dagis ska det lussas med pompa och ståt. Så jag kliver upp extra yber-duber-tidigt för att kunna hinna vara med. Två små tomtar ska trippa omkring.
Sen i helgen kommer ett efterlängtat besök. Från Norge. Men Kramglädje och massa ta-igen-all-tid-snacka-skit-prat. Ja undra just om vi kommer hinna sova något :)
Men nu är det dags att börja runda av denna dagen och krypa i sängen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...