tisdag 17 december 2013

Julspurten



En vecka. Sju dagar. Fattar ni hur nära det är nu till jul?! Det är helt sjukt vad fort tiden går, så här när det planeras och fixas och grejas. 
Julklappar ska fixas. Maten. Man ska julspurta på jobbet, hinna få färdigt allt. Det som nyss var början av december, är nu snart 24:e och julafton. Att det praktiskt taget är snöfritt, varmt (ja, relativt för att vara mitten på december) och blött ute är ju lite tråkigt. Men mellan varven så har jag faktiskt rätt bra med julkänsla ändå. 

Helgen med besök blev ju fantastiskt roligt. Mycket skratt och goa minnen. Och på lördag, då, då ska jag faktiskt få min första klapp. Ja, jag vet jag tjuvstartar lite. Jag ska till Anders på salong44 och frissa till mig. Bli lite jul-snygg sådär. Denna gången ska vi piffa med lite färg också! yeay! Var evigheter sen jag unnade mig det. 
Den här gången unnar mamma mig det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...