onsdag 11 januari 2012

Krämpor

Oh my!! Vart kom dessa muskel och hinn-värk ifrån? Kom som en liten slap in da face imorse. Först kände jag hälsenan krongla. Har inte haft ont i hälsenan sen jag spelade fotboll som tonåring. Men nu, och värst när jag har mina adidas-skor på mig. Måste klämma på något vänster precis över där jag har ont. Sen har jag lyckas sträcka mig i ryggen, och varje gång jag ska upp med porten på baksidan på garaget på jobbet så gör jag någon sorts knyck så det känns värre. Och tillslut har jag (fråga mig inte hur) lyckats få "träningsvärk" i ena låret. 


Gnäll gnäll...


Imorgon blir det ett nytt försök att löpa hem! (OM inte hälsenan strejkar totalt!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...