måndag 16 januari 2012

TvåTusenELVA del 3

Augusti - 

Augusti månad var nog en ganska lugn månad då vi spenderade mycket tid hemma, jobbade med huset endel och bara njöt av sommaren. 

Årliga besöket till strutsfarmen för en god middag med Mamma och Brorsans familj. 

Träning blev det endel av

Vi skördade årets bär, vilket INTE blev mycket efter rensningen av buskarna förra hösten


September - 

Vi gick på jordbruksdagen


Frosten började göra oss påminda att vintern var på intåg


Jobbade lite extra


Blev en tripp till Skåne för begravning. Denna gången R's farmor.


Där vi såg spökfåglar


...och sommaren fortfarande var kvar. Underbart härlig vistelse! Förutom begravningen, dåra´. 

Oktober - 

Melvin pratar mer och mer och har riktiga framsteg. Så roligt att se vad mycket det kan hända på så kort tid. Jag sprang hos tandläkaren massor pga rotfyllning som skulle göras. Älsklingen överraskade med att köpa en ny tele till mig! Wiiiiee!!! Sen var jag på mitt första föräldramöte - vuxenpoäng till mig!!


November - 

Kantades till stor del av väldigt tråkigt väder. Vi fick anlita rörmockaren då ett avloppsrör gått sönder. 

Flisan döptes. 

Vi vann klänning till lilla L


December - 

M blev 2 år! Firades med dunder och brak!

Jul och nyår och en massa snööööö!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...