fredag 6 januari 2012

Städa bort julen

Det är inte lång tid man har pyntet framme men man hinner ändå bli lite less på det. Idag har vi städa bort vårat. Känns otroligt bra.

Har haft min första vecka tillbaka på jobbet och vilken start sen. Ok, en dag kort men vilket fruktansvärt före vi haft. Busstrafiken ställde in pga extremt väder. Dessa dagar men hellre suttit på kontor. Fast ett mer administrativt jobb vill jag ändå ha oavsett väder.

Har blivit lite tid till bloggen dessa dagar. Har spenderat tid med barnen efter jobbet, och saker har fixats här hemma, som att skotta till exempel. Kan säga att jag är måttligt road över att det snöar nu! Har fortfarande inte bjudit på min tillbakablick av året, men när tid funnits har jag helt enkelt inte orkat. Men den kommer. Snart. Kanske imorgon?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...