torsdag 17 januari 2013

Ge er ett bra app-tips

Alltså, nu har jag ju inte tränat så där bra som jag föreställde mig att jag skulle göra den här veckan. Eller var det förra veckan? Hur som helst vill jag ge ett tips till alla hemma tränare som inte har samma konsikventa disciplin som jag....erk nej snarare lika dååålig disciplin. Höhö.

Den heter NTC. Nike training club. Den tar ganska mycket plats med är fantastisk bra. Allt går i ett och man har inte ens tid att fundera på annat. Tar grymt på benen! :) man blir så där härligt geleig och matt så att man håller på trilla när man ska försöka gå i trappen. Jättebra att man har sovrummet på övervåningen då liksom. Eh.

Sen måste jag ju berätta om vårt lilla huskontrakt. Jag, mannen och tonåringen har skrivit under på ett kontrakt. Det innebär att vi ska äta så hälsosamt vi kan, inte äta efter 21, och bara äta godis och skräp på lördagar.

Hittills har det gått fantastiskt bra. Mitt sötsug är inte alls i närheten av vad det varit. Självklart har jag blivit sugen men jag har också haft lättare att viffta bort den där känslan. Den där lilla djävulen som sitter på axeln och berättar hur gott det skulle vara och säger "bara EN bit".

En vecka avklarad snart. Sen tar vi vecka två.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...