måndag 7 januari 2013

Nystartat

Ja, så då var 2013 igång sparkat och en vecka av detta nya år har passerat. Hittills så har det här året bjudit på lite mer sol, träning och motivation. Jag är jättetaggad att komma igång med min träning och skulle dessutom vilja sparka igång min utmaning som jag har i plan för mina kollegor. Hoppas att vi har fått igång det till februari börjar. 

Hittills detta år och denna vecka så har jag kommit igång med följande: 

Söndag: Tränings program 30 min 
Tisdag: Spinning 30 min
Torsdag: Tränings program 30 min 
Söndag: Yoga 30 min 

Är ändå nöjd med starten. Nu gäller det att hålla i och utveckla. Nästa vecka då ska jag berätta vad det är för något jag hittat. Måste ge det en vecka till för utvärdering. 

2 kommentarer:

  1. sv; Ja eftersom blöjan blir en trygghet är det vanligt att barn får panik, blir ledsna och rädda.. Min dotter reagerade på samma sätt, min älsta fick sitta på pottan från att han var ett och bara leka och honom var det aldrig något problem med. Men som jag sa hade dottern panik, men vi tog bort blöjan ändå och sa till henne att det inte var någon fara, att olyckor händer osv och vist grät hon när olyckan hände men vi puschade henne och hon insåg fort att det inte var någon fara.. Hade klistermärkes systemet till båda två också men just belöningen var det som gav dem viljan :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...