söndag 27 januari 2013

Hälsokontraktet del 3

Andra veckan har passerat och det är med skam jag medger att det har fuskats lite den här veckan. Förkylningen hänger kvar och jag vågar inte göra några större ansträngningar för att jag är livrädd att det ska bryta ut ordentligt. Jag har inte tid att vara dödssjuk! Nope ser'u!

Jag måste ändå säga att suget efter allt söt, sliskigt och allt det där fantastiskt goda inte finns där på samma sätt som förrut. Dock har vi, ja samtliga(!), fuskat och kommer därför behöva köra en timma extra träning/motion den veckan som kommer. Det får vara vårt straff liksom.

Haha, roligast var ändå när jag kommit på att mannen tjuvätit upp jordnötterna som var kvar från förra helgen. Han ringde och jag svarade i telefonen med "vad har hänt med jordnötterna?" Han börjar sin mening men stannar ganska på engång upp och gravar när det sjunker in vad jag sa.

Nu tar vi nya tag för nästa vecka och jag ska boosta med vitaminer för att bli av med förkylningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...