torsdag 21 mars 2013

Ännu en förkylning

Det är helt sjukt vad förkylningarna bara går runt runt. Nu i lördags vaknade jag upp med en förkylning IGEN! Börjar vara måttligt less på det här nu. Men jag gör vad jag kan för att bli av med den. Här kör vi c-vitamin och för första gången sen vi fick den så har vi börjat köra nässköljen dagligen. Ja, inte det trevligaste kanske. Nej. Men det händer något i alla fall. Jag ska också tillägga att jag inte fixar att använda nässpray, gör det i yttersta nödfall och då är det med barnspray från 7 mån! Får sår i näsan på en gång med vuxenspray. Första två dagarna med nässköljen gick det knappt igenom för att bihålorna var så tät, men igår gick det mycket bättre och under dagen så är det bara stundvis som jag blir så där tät så det är jobbigt att andas. Rekommenderar det FAST det inte är så där jättemysigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...