fredag 22 mars 2013

Att ha lyckats med middagen

Det är så roligt när man riktigt lyckats med maten. När man provar något nytt och det bara blir sådär bra som man föreställt sig. Idag var det så. Jag hade sett ett recept som jag tyckte verka intressant och bestämde mig för att det här ska vi minsann prova. Pangasiusfilé, zuccini, parmaskinka, grädde, västerbottensost, tapanad och potatis. Sluuuuurp! Vill ni veta receptet?

Idag åkte mannen till fjällen med grabbarna. En riktigt killhelg väntar med öl och massa snacka skit. Jag har lagt barnen och sitter och chillar med en kall öl. Ganska trevligt. Imorgon tar vi tågen ner till mamma och jag ska försöka ta mig en middag med en gammal kompis som jag inte träffat på ett tag. Tjejmiddag, vin och snacka skit. Ser fram emot det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...