torsdag 7 mars 2013

Prövningar och Resultat

Jag tränade ju i förrgår. Om jag har träningsvärk? M-jo. En smula. Stor smula. Kanske en hel kaka. Men det är skönt. Då vet man att man lever. hehe. Om jag hade tänkt träna idag? Jo. Om jag faktiskt tränade? Ööh, neaej. Skäms. 

Ikväll blev det lite turbulent vill jag lova. En förälders största utmaning är barn som sätter sig på tvären. Jag vågar nog säga att det nog är en av dom saker som trycker så där PREEEECIS på de knappar som utlöser den stora frustrationen. 
Jag och den oooootroligt trötte lillemanen hade en lite dust i kväll. Ojoj, kalla på försvaret.

Men förhoppningsvis lärde han sig något :) Och det slutade ju bra. Ett förlåt följt av "jag elka dig". Älskade liten, vilka prövningar vi ger varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...