tisdag 5 mars 2013

He' e' ba' till å gör't

Idag har jag, trots att energin började tryta, tränat! klappar mig på axeln och tycker att jag varit duktig. Det är ju en bit kvar till jag kommit igång i samma flyt som jag hade i höstas men nu är jag på gång. Jag känner det. Men jag känner också att jag kommer ha sjuuuuk träningsvärk i mina lår i morgon. Jo-jo den kommer vara härligt. 

Annars då? Mmm, jovars. Förkylningstiderna har tagit knäcken på de flesta och hoppas för allt i världen att vi slipper sjukdomar ett tag nu. En ny dator har flyttat in i vårt hus och det är ju trevligt. Mindre trevligt - jag har kommer inte längre in på barnens blogg. Nope. Så för tillfället så kan jag bara blogga där via telefonen, vilket är skit. Funderar än en gång på att göra en ny användare. Men vi får se...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...