fredag 20 februari 2009

Fullfart med seg machmallows

Nu är jag riktigt less på den här förskylningen som hållit i sig 2 veckor. Jag vill INTE ha detta något mer. JAG VILL TRÄNA!!
Ja ja, så är det ju med den saken. Har varit otroligt mycket den senaste tiden. Känns som att man inte hunnit med sig själv. Hoppas ivarjefall att jag är tillräkligt bra så att jag kan köra yoga.

Nog med det. Bakade machmallowskakor igår, det var INTRESSANT!
För alla er som ska baka det någon gång, hetta upp det ordentligt. Kan säga att det blir VÄLDIGT svår hanterat annars.
Men smaka bra gjorde det!

1 kommentar:

  1. Mashmallowskakor!? Lät väldigt spännande och om Robban skulle få minsta vittring så skulle ha lifta med första bästa lastbil till Ume! :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...