torsdag 12 februari 2009

Krokben i träningen!

Ja är det inte typiskt så säg!
När man äntligen börjat komma igång med motion och träning ska man snubbla över någon f-r-b-n-d förkylning. Har nu gått typ 3 dagar med rossel i halsen, hosta, feber och grym värk i kroppen. Har inte sjukanmält mig!! ~man är ju ingen fjolla :P
Men hur tråkigt är det på en skala. Nej bara det här släpper till på söndag när det är nästa Yoga!

Va och klippte mig hos Sara idag! Kombinerade en gammal frisyr med den uppklippning jag har haft på slutet. Blev riktigt nöjd! Hon kommer bli en grym frisör när hon tar examen. Va lite sugen på att ladda upp en bild på ruffset men jag tror jag väntar tills jag fått lite bättre färg på det. ~vi snackar GRYMMA utväxten
Iof så syns det inte lika mycket nu när vi tagit bort så mycket kallufs!

Nej nu är det dags för en alvedon och lite varma mackor!

1 kommentar:

  1. När kommer bilden, när kommer bilden, när kommer bilden?? :-D
    Ska bli kul att se! Jag önskar att jag kunde klippa mig med, men icke! Det får bli när jag vunnit en miljon eller något ditåt.. :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...