måndag 9 februari 2009

Träningspasset mot tvättsvampen!

Ja idag fick jag byta bort träningspasset mot tvättsvampen. Var verkligen dags att tvätta bilen. Man kunde nästan tro att någon sprutlackat den med lera. ~hehe (kanske tog i lite mycket där)
Nej, det blev en vända med avfettning och en vända schampoo för att få pärlan ren! Men snygg vart den!

Jag får helt enkelt försöka planera in ett pass imorgon istället. Har lite tränings verk i magen sen yogan igår, men det är bara skönt! Nej imorgon får det bli ett löp/styrkepass tror jag. hoppas att det fungerar med planeringen av när Rickard kommer hem. Börja nästa bli lite impad av mig själv och min motivation. Känns så otroligt skönt! (som jag säkert har sagt mer än en gång på denna blogg *ler*)

Ja, antingen blir det löpa hem från jobbet, och sen någon form av styrka annars om Rickard är i bra tid så tror jag att vi båda tar en liten löpning bort på gymmet och kör lite styrka där.
Så får det bli!

2 kommentarer:

  1. Härligt kort du har har lagt in på bloggen! Svårt att glömma det där! :-)
    Jag tycker fortfarande att det är jättehögt och förstår inte alls vad jag hade där att göra i alla fall :-) Men ner kom jag ju, utan att krascha med!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...