måndag 24 september 2012

Åsså vare de här med träningen då

Väääääldigt sparsamt med den varan just nu. Mycket tråkigt. Men när hela familjen går och snorar ikapp och den ena höst flunsan bytet av den andra, ja då håller jag mig borta från spåret. Livrädd att träna när man är sjuk. För då blir man med all säkerhet döds sjuk.

Nä, istället hasar vi runt i strumplästen, eller i lyxfall får-fluff-tofflor som är så varma att man kan gå i linne på överkroppen.

När den första vågen höstbaciller lagt sig gjorde jag ju det dumma att brottas med eltrucken på jobbet. Ja alltså jag körde fast och fick slita lite (läs:utav bara....) för att få lös den, för det förstod ni ju att jag inte verkligen brottades med den. Majgott!!! Har nog aldrig (sällan) haft så sjukt ont i kroppen.

Nu ska jag snusa kudde och hoppas att jag vaknar något sånär pigg imorgon som jag gjorde idag. För i morgon väntar andra arbetsuppgifter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...