tisdag 11 september 2012

Ladda inför Salomon Trail Tour



Alltså jag måste nog erkänna att jag är en smula nervös inför loppet på lördag. Mest för att jag varit sjuk i en och en halv vecka och endast sprungit en runda på 2,5 km i söndags. Förhoppningsvis kanske jag kan ta mig ett pass imorgon och ladda lite. Fegade och anmälde mig dessutom bara på 5 km. Fasen vad jag velade, slutade med att mannen fick bestämma. hehe. Så 5 km är det.  Eftersom jag varit sjuk. Men det känns otroligt spännande och jag vet att jag kommer tycka att det känns så otroligt bra när jag kommit i mål. 

Igår blev den här terminens första VAB. Både flisan och lilleman hade feber i söndags, så inge dagis igår. Det som är bra är att jag och r börjar så olika så att (om allt flyter på och blir som det bestäms) vi inte behöver ta mer än en halv VAB dag. Hur bra är inte det? 

Imorgon är mannen ledig och jag ska snart hämta hem honom från jobbet. Men först ska jag sätta mig och göra en matsedel för nästa vecka och ta reda på vad som ska inhandlas imorgon. Dessutom kommer Sector Alarm imorgon för att installera vårt hemlarm. Hörrni?! det här med hemlarm -det känns lite lyxigt. Men vet ni? inte alls så dyrt som jag målat upp i mitt huvud att det skulle vara. 

Fantastiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...