lördag 8 september 2012

Senaste veckan

Det har inte blivit så mycket blogg i det här huset på slutet. Inte ett smack! Det beror endast på att jag helt enkelt inte orkat. Då jag väl haft tid så har orken trytit. Sen ska jag väl i ärlighetens namn säga att mina scoop inte riktigt funnits där heller. Vissa kvällar ha jag kännt mig rätt "IQ fiskmås" som vi uttryckte det när jag gick i skolan.

Men vad har hänt då? Jag har ju börjat jobba igen och det går ju fantastiskt bra. Blir lite omorganisation framöver vilket jag riktigt ser fram emot. Något av en hoppe-järka med ansvar (eller nått). Rätt difust än.

Vad mer?

Allt vårt jobb här hemma med potträning börja ge svar då lilleman kissat i potta för första gången!! Wohoo! Seger! Han som i våras inte ens kunde gå utan blöja(!!). Skojar inte. Han gick som en cowboy som gjort i brallan samtidigt som han gnällde "blöja, blöja".

Nu slappar mannen och jag i soffan. Barnen sover (förhoppningsvis) och vi slö tittar på national geografics. Njuter av en cider och funderar starkt på att ta ett varmt mysbad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...