söndag 16 september 2012

Dagen efter Salomon Trail Tour

Mina ben är inte alls så mör som jag trodde igår att de skulle vara. Jag mår rätt bra. Mina skor luktar myr och är mer brun än vita. Det känns bra att jag gjort det jag sa att jag skulle göra. Springa Salomon Trail Tour. Sen att jag sprang 5,8 på 42.20 och han som vann 10km sprang på 41.51, tja vad ska man säga. Rookie? ehh JA! 

Att jag dessutom fick värste nervös rycket och säker gick på dass 7 ggr innan, jo så var det. Kände mig kraftigt malplacerad i startfållan då alla såg sjuk taggade och snabba ut. Värmde jag upp ordentligt -Nej! kände mig fånig! Första 2km var värsta persen då jag sprang alldeles för fort i början tillsammans med klungan. Känslan att bli omsprungen av 300pers - inte så roligt :) Men när allt började benas ur och jag blev mer ensam och bara hade sällskap av några få fick faktiskt jag springa om jag med. Jag blev inte sist och med tanke på att jag hade en genomsnittspuls på 180 och högsta puls på 197 (brukar ligga på 160-170 då jag tränar) så kändes det bra! 

Otroligt rolig bana! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...