tisdag 25 september 2012

Ha kväll



Ja, Tisdagen gick ju som på löpande bandet. Det är knappt hinner man med nu för tiden. Tisdag brukar ju annars lätt kännas längre än andra dagar. Småtråkig rent ut. Har varit ett litet virr-varr idag då jag både gjort mina egna arbetsuppgifter och varit ständ-in. Vissa tenderar att flyga sin kos till varmare breddgrader :) Men visst kan det kännas lite bökigt innan man kommit in i vissa saker. Det känns som om det går sämre än det kanske gör. Snart ska jag hämta hem mannen som får mini-helg och ledigdag imorgon. Själv ska jag fortsätta ständin-andet och filura hur allt blir när månaden tar slut. Eller snarare när nästa börjar.

När jag hämtat mannen btw, ska jag prova baka Mugg-kladdkaka. Haha, bara ordet gör ju det hela mycket roligare. Haha, Mugg som i toalett. (trött.nu_84)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...