lördag 22 januari 2011

Black Rock Grill omgång 2

Middag på droskan idag då Rickards pappa stod för kalaset. Black Rock Grill stod på menyn, ja för fyra av oss i alla fall. Resten käkade tacobuffe. Det är andra gången för mig och Rickard att mumsa i oss denna köttbit som man för övrigt får steka själv på en 440 grader varm stenplatta. Tyckte första gången att det var lite pilligt att greja med det men vande mig fort och tyckte det var riktigt ok. Den här gången fick vi andra såser till maten och jag hittade klart min favorit - lime! Gryym! Var lite sugen på att fråga om receptet ;) 


Så här kan det se ut. bilden är från omgång 1

Vad har jag övrigt att dela med mig av? tja, kan väl ta i och klaga av mig lite också och säga att jag har fått nå j-a fel i "rumpan". Känns som någon sticker in en kniv ibland och benet viker sig. "Enojing" 


2 kommentarer:

  1. Har en jättebra stretchövning som kan tänkas hjälpa mot det där. Brukar ha liknande symptom ibland och den hjälper verkligen! Kan visa nästa gång vi ses, måste upp till Ume fyra gånger till veckan i alla fall, :-)

    SvaraRadera
  2. Har provat stretcha men, känns nästan bara värre... :(

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...