måndag 31 januari 2011

John blund

Undra just om min trötthet är en biverkning av graviditeten eller om det bara är den tiden på året? Har så otroligt svårt att ta mig ur sängen på mornarna just nu. Låter gärna väckar'n ringa en extra gång, bara för att jag kan. Jag är trött när jag kommer hem, trött när jag ätit mat, trött när jag jobbar. Undrar just när på dygnet jag är riktigt pigg? Kan man kanske äta något för att bli piggare? järn? hmm...ska nog googla en sväng på det tror jag. Får ju inte äta exakt vad som helst. Annars hade jag nog köpt mig lite rosenrot. Det har fungerat förut. 



På tal om graviditeten så börjar jag känna mig rätt stor. Vet inte om jag är större än förra gången men ibland känns det som magen står ut kopiöst mycket. Lillskrutt sparkar på därinne och inatt vaknade jag av att det var riktigt fart. hehe. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...