onsdag 12 januari 2011

Livspusslet

Har aldrig riktigt förstått problemet med livspusslet. Att få tid till allt man ska och vill hinna med. Det är väl bara att göra och gör man det inte är det bara dålig karaktär - har varit lite av min syn på det hela. Fram till nu. Nu har man en ettåring hemma och en bebis i magen. Jobbar 8.30-17.30. Det jag bla skulle vilja är att träna på gym, gruppträning som spinning, yoga och body pump och verkligen komma igång igen. Saknar verkligen träningen som varit väldigt obefintlig senaste 6 mån. Men jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det. Så vitt jag vet finns det ev(!) ett gym som har börjat med barnpassning MEN det är från 3 år. Dessutom med mina arbetstider kombinerat med R arbetstider (11-21) vet jag inte riktigt hur jag ska få denna önskan att klaffa. Blir nog till att köra yogaDVD och egna fyspass hemma. Kanske får börja kliva upp tidigare och springa till jobbet! 


Give me some inspiration!! En spark i baken tack! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...