söndag 23 januari 2011

Stora städ-dagen

Idag tog jag tag i striden mot dammdrakarna. Ett välbehövligt storstäd blev det. Nu känns det bättre och mycket fräschare här hemma. Vårat sovrum var överrumplad av damm! helt sjukt vad fort det går, speciellt när man har två katter som springer runt och hårar av sig. 


Något jag efter idag känner att jag mer och mer vill ha är nya toalett-stolar! De här måste ju ha suttit här sen huset byggdes. Ni kan ju tänka er hur mysiga de kan vara efter alla års användande. De GÅR typ inte få helt rena. Blir galen! 


SKA också när ekonomin är lite mer medgörlig köpa lite nytt för att piffa upp här hemma. Nya sängkläder och grejer vore något. 

4 kommentarer:

  1. Ohh, jag har gått omkring och funderat på saker som nya gardinger, soffkuddar och sängkläder med och hur man skulle kunna möblera och dekorera. Är ju så kul och mysigt! Men jag skulle kanske ha någonstans att bo först innan jag börjar handla.
    Men jag hoppas att du hittar lite inspiration till något vårfint framöver.
    Vi kan kanske ta en runda på stan tillsammans? Latte och Indiska?

    SvaraRadera
  2. Vill också, vill också, vill också!!!! Nya tapeter - vitt innertak, ny soffa, nytt kök och kaklat badru, :) :) men när.?!? kram på er!!!

    SvaraRadera
  3. Helena, det är bara ta fram de händiga ådrorna och börja greja. Måla taket är ju lättfixat iaf...kaklat badrum vet jag väl inte om det är såå lätt. hehe. Kul att du tittade in och skrev! Kram!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...