måndag 3 januari 2011

Sämre start

Ja, året börjar väl kanske inte så bra för alla. Denna första arbetsdag efter Jul och Nyårs ledighet fick jag bl.a. se detta: 



Ett par timmar senare fick jag ändra min körväg då brandkåren stod mitt i vägen och släckte ett brinnande släp som stod parkerat. Ganska glad att det inte var jag som var den drabbade (ta i trä). Trodde däremot att lastbilen låst ut mig då jag hade lossat ett apotek på em och skulle hoppa in i hytten igen och upptäcker att förardörren gått i lås. Fan och Helvete och en och annan ramsa hinner jag tänka. Som tur är så är passagerar sidan fortfarande olåst! Yes!! ;) 

För min del har året så här långt (hela 3dagar) varit rätt ok. Sliter fortfarande med en grym förkylning men är inte så dålig att jag behöver vara hemma. Känner mig dock som en flodhäst och väntar på att den riktiga babykulan ska komma så man inte bara känner sig som fläsk. Nu börjar det ändå bli lite roligare då det blir tydligare aktivitet där inne i magen. UL på onsdag, då får vi förhoppningsvis lite besked om ett och annat. :)



3 kommentarer:

  1. men är dy gravid??? GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! jag ringer i morgon!!! KRAAAAM!

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på uppdatering på onsdag då! Kramar till hela familjen!

    SvaraRadera
  3. Hoppas på uppdatering efter onsdag!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...