onsdag 5 januari 2011

One of those days...

Kan man lugnt beskriva min gårdag med. Snacka om en dag där ingenting gick riktigt med flyt. Började min runda och det kändes ganska snabbt att hur fort jag än försökte jobba, hade klockan bestämt sig för att springa fortare än mig. Skulle hämta gods på ett företag = strul ingen på plats och jag fick sitta och vänta. Jag blev sen och som pricken över i: hoppar ut ur lastbilen för att spring in med paket hos ett företag, hoppar sen in igen och ska åka iväg..men tji fick jag. Det var nått som inte stämde. Jag tog mig ingenstans. Haha, växelspaken hade lossnat från lådan...yeahj! Det bästa då är att jag står och blockerar 2 av 3 portar hos företaget jag levererar till. Yes! Dagen går vidare och jag kör ut apoteks-medicinen. När jag ska hoppa in i bilen när jag lossat på NUS - har bilen gått i baklås. Great! *suck* som tur var att detta felet är vanligt på den bilen så för att ha en lätt lösning till problemet så finns det ett sätt att ta sig in i bilen igen. 


Vet inte om det var universum som gav igen för mitt utlägg om andras otur i Måndags. 


Var för övrigt på UL i morse, vet att det finns de som är ganska nyfikna på lite info. Allt såg väldigt bra ut, mycket liv och rörelser. Både gäspningar och vinkning. Måste säga att jag är lite imponerad över barnmorskans gissning på BF efter att bara känt på min mage, eftersom jag inte hade någon minsta aning om sista mens första dag. Hon gissade 6/6 och UL gav datum 4/6!! 


Mest troligt en tjej! :) 







2 kommentarer:

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...