onsdag 26 januari 2011

Solen

Tycker det är så otroligt skönt att det börjar gå mot ljusare tider. Det blir lättare dagar och man mår automatiskt mycket bättre. Nu är det bara denna otroliga kyla vi ha varit utsatta för hela den här vinter som kan ta och börja vända den med. Är less på dessa ständiga -15 till -25. Han det inte hålla sig under -8 i alla fall så man kan ut och ta promenader och åka pulka med lilleman? 


Hade förövrigt mitt betygssamtal med lärare för kursen och blev smått svettig vissa stunder då jag blev osäker på svaren. Hade en långdragen förmiddag på jobbet och fick ringa henne under lunchen och ska jag vara riktigt ärlig var jag nog inte helt fokuserad på dessa frågor. Men det gick så pass bra att jag är nöjd med resultatet! 


Måste passa på att tipsa om en blogg som jag hörde om på RixFm. http://itoddd.blogspot.com/ Ruskigt rolig. Är lite roligt för han är bara en månad äldre än Melvin. Har inte hunnit läsa så mycket med ganska skoj. 

1 kommentar:

  1. TACK TACK :) Roligt att höra! Melvin, vilket underbart namn på söt liten kille!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...