onsdag 20 juli 2011

Friluftsliv

Eftersom det blivit mycket prat om inlines-åkning de senaste dagarna, tog jag och R oss för att åka på STADIUM och inhandla ett par var. Jag hade fått för mig att jag behövde typ minst 150cm långa men det visade sig att man brukar räkna 30cm av ens egen längd när man köper stavar till skidor ( för skate) och eftersom man blir en hel del längre med inlines så räknar man av 20cm. Vilket betydde att jag klarade mig med ett par 145cm. Provade dem när vi kom hem och de fungerar riktigt bra och nu är man ordentligt sporrad till att ta sig ett träningspass. 


Mer friluftsliv blev det då vi tog en promenad förbi utebutiken, en alldeles egen buff i juniorsize till M och vi passade också på att inhandla en mat-termos från primus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...