fredag 22 juli 2011

Träningsdagbok

Jag tänker försöka att hålla igång min träningsdagbok nu när jag SKA komma igång med min träning igen. Har en förmåga att glömma av denna faktiskt väldigt bra träningsdagbok som är webbaserad - och Gratis! Ni hittar den här


Man får bra översikt, du kan skräddarsy den efter din egen träning och det finns många olika funktioner beroende på vilken nivå man vill lägga sin träning på. Coach i form av olika träningscheman, forum och olika träningsbloggar. Vill du ha koll på din träning så rekommenderar jag starkt denna sida. 


Mina första två pass är registrerade. Idag fick jag sällskap av R och barnen på en inlines runda på industriområdet. Närmare 3km avklarade vi, får vara alldeles tillräckligt för att vara första passet på väldigt länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...