lördag 2 juli 2011

Löpsug och motivation

Ända sen mitt försök till att löpa för någon vecka sen så har suget på löpning, och annan träning också för den delen, bara ökat. Det var på tog för tidigt att försöka börja löpa vid tiden för min testrunda vilket var typ 1,5 vecka efter förlossning. Jag vet inte om det än är läge, men när vi kommer hem från semester har jag stora planer på att ta mig ut på ett pass med inlinesen. Och jag hoppas ju att jag får sällskap av darlingen, det hade varit trevligt.

Just när jag plitar ner detta inlägg ligger jag och funderar på om de butiker och outlets vi besökte igår möjligen hade stavar till inlines för ett bra pris, tänkte aldrig på kolla det.

Någon som har något tips vad gäller stavar?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...