måndag 6 juni 2011

Choklad-begär

Det kommer nya smaker av allt och ofta lltid nya smaker när sommaren är i antågande. Ni som följer mig vet säkert att jag redan testat en ny choklad från marabou i år. Nu har jag testat ett par till. För choklad kan man ju inte få för mycket av.. Eller? :)

Marabou Caribien med banan och kokos, helt ok enligt mig. Första tuggan känner jag tydlig smak av banan (inte syntetisk utan mer som bananchips) sen kommer smaken av kokos. GOTT!

Blueberry cream och karamelliserade mandlar och havssalt också från marabou kan jag också rekommendera. Blueberryn något söt, men god. Däremot mandel och havssalt är nog lite av en ny favorit.


1 kommentar:

  1. Ett till försök då, gick inte att kommentera med google-konto eller namn/webadress. Testar väl anynom med innan jag ger upp.
    Havssalt och mandel är jättegod, fattar inte varför jag aldrig har köpt den igen. Eller det vet jag visst, den är svindyr :-) Den jag köpte förra gången tog jag tre bitar av och sedan så glömde jag den hemma hos en kompis, rookiemisstag!
    Så du säger att Caribian är god, måste testa den framöver när jag har en svullarhelg då! :-)

    Camilla

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...