torsdag 16 juni 2011

Första passet

Har gjort "come back" på träningsfronten idag. Kändes kanske i tidigaste laget efter förlossningen men suget efter träningen har varit så stor så länge så jag kunde inte låta bli. Blev ett extremt lugnt pass ändå och inte speciellt långt. Men jag är glad för det lilla och glad över att jag kände mig starkare än jag trodde att jag skulle göra. Mina buk och bäcken muskulatur känns ju ganska väl att de inte riktigt har återhämtat sig, de var mycket de som hindrade mig i dagens pass. När det har läkt ordentligt kan vi börja ta mera ordentliga tag.  


Passet var en kort löp-runda (löp/promanad) på ca 3 km. Och då ska också tilläggas att det gjordes puttandes på en barnvagn. 


Have made "comeback" on the training front today. I felt maybe it was a bit early after the birth of Little L, but the craving after the training has been so large so long as I could not resist. Was an extremely calm workouts yet and not very far. But I'm happy forthe small and happy that I felt stronger than I thought I would do. My abdomen and pelvis muscles feel pretty much that they have not really recovered, they were very much those who stopped me in today's session. When it has healed properly, we canstart taking more proper hold.

The pass was a short running round (ran / walk) of about 3 km. And that should be added that it was putting of a stroller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...