tisdag 21 juni 2011

Disträ

Vet inte vad som hänt med mig på senaste tiden, men jag är så grymt disträ. Jag har svårt att fokusera och glömmer lätt saker, ja lättare än förrut. Vet inte riktigt varför, om det kan ha med all hormons-förändring att göra eller om jag rent börjar bli gammal. hehe! 


Men hur är det dom brukar säga. Det man inte har i huvudet får man ha i benen. Och jag kan lova att ibland får jag både springa två och tre vändor i trappan innan jag lyckas med allt jag ska göra. R blir nog lite galen på mig ibland, han som tyckte jag va nog glömsk innan. Hehe. 


Do not know what happened to me recently, but I am so cruelly absent-minded. I find it hard to concentrate and forget things easily, even easier than before. Do not really know why, though it may have to do with all the hormonal changes or if I'm even getting old. hehe!

But how is it they say? What you do not have the head must be kept in the legs. And Ican promise you that sometimes I run both two and three trips on the stairs before Isucceed in everything I do. R is probably a bit sick of me sometimes, he thought I wasforgetful enough before. Hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...