torsdag 9 juni 2011

Efterlängtad promenad

Vi har tagit en långpromenad, vilket jag saknat ett bra tag. Vintern som har varit har det inte blivit mycket till att ut och gå då det varit så kallt. Dessutom var inte allt för långa promenader inte något bra alternativ när magen hade börjat växa sig stor. Ryggen tog slut. Så det här var verkligen något jag behövde! Turen för dagen fick gå förbi umestan och cirkusdjuren som just nu befinner sig där, M tyckte det var väldigt intressant med kamelerna som var där. Förbi stan för en mjukglass innan vi vände hemåt. Kan säga att eftersom jag är "pretty" otränad just nu så kändes det i uppförsbackarna. Men jag får se det som träning! ;) Ska vänta ett tag till innan jag provar mig på att löpa! 


We have taken a long walk, as I missed quite a while. The winter that has been there has not been much to like and go where it's been so cold. Moreover, not all the longwalks are not any good options when the stomach had begun to grow big. The backtook a beating. So this was really something I needed! The tour for the day had to gopast the umestan and circus animals, which right now is where, M thought it was reallyinteresting about the camels that were there. Past the city for an ice cream before weturned for home. Can say that because I'm "pretty" out of shape right now so it felt in the hills. But I may see it as training! :) Will wait a while before I try my hand at running!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...