lördag 25 juni 2011

Kryddor

Jag har väldigt länge längtat efter att kunna ha en egen liten mini-trädgård med färska kryddor, lite sallad och kanske körsbärstomater. Jag vill inte ha ett helt trädgårdsland för att det känns som det blir för mycket. Jag hade verkligen hoppats på att jag skulle kunna få ha en liten hörna med kryddor den här sommaren, men just nu känns det som om det är alldeles för sent att påbörja. Men nästa sommar, då SKA jag ha ett litet vitrin med kryddor och grönsaker! Längtar redan.



I have very long longed to have my own mini-garden with fresh herbs, a little salad and maybe cherry tomatoes. I do not want an entire garden for it feels like there is toomuch. I had really hoped that I could get a little corner with spices that summer, but rightnow it feels as if it's too late to begin. But next summer, then I have a small glass cabinet with spices and vegetables! Can not wait.


Bilder: Plantagen och amelia.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...