söndag 25 mars 2012

Biten

Oftast har det för mig varit ganska svårt att följa serier. Kanske en smula för att jag är som jag är (totalt förvirrad) och ofta glömmer när saker och ting är. Men den här gången är det annorlunda (äldre och klokare kanske??). Sist jag följde en serie var i och för sig inte länge sen. Men eftersom jag börjat jobba och de dessutom har flyttat på sändningstiden så ORKAR jag inte hålla mig vaken. Synd! Tycker fortfarande att serien är bra och har förvisso kommit på att reprisen går på helgen. Den komedi-serien heter Mike&Molly. Höhö, så himla bra! 


Men det här är bättre.

REVENGE

Åh denna serie med dessa snygga människor. Gillart! Jag är helt biten. Totalt. Den har mig precis så där hooked som tv-producenterna sitter och hoppas på att man ska bli. Varje avsnitt lämnas med den där frågan hängande i luften så man bah "GAH! vad  ska hända nu??". 

Om du känner att du har tid över på torsdagskvällar kl. 21.00 så slå på Tv3 och spana in! (fast det kan ju förstås vara en bra ide och kolla in den från början.) 

Bild hämtad från Tv3.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...