söndag 4 mars 2012

Glidar söndag

Till skillnad från resten av familjen hade jag sovmorgon idag och slet huvudet från kudden ungefär vid 8.20 snåret. Inte för att jag inte kunde sova mer. Utan mer för att jag inte tycker om att sova bort hela dagar. Inte när man är van att kliva upp tidigt. För hur morgontrött jag än är (otroligt!!) tycker jag att det är väldigt skönt med tidiga mornar. Att se allt vakna liksom.

Egentligen hade vi tänkt hälsa på bästa-Mia som fyller år i dag (Grattis grattis, hurra och allt det där på dig) men de var upptagna (tråkigt). Så vi tog en glidardag. Åkt bil, handlat, ätit skräp och våldsgästat storskogen. Nu handla blöjor och k-plommon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...