måndag 19 mars 2012

En fullpackad dag

Shwoosh shwoosh. Så har jag flängt till höger och vänster i dag. Hämtat, lämnad och kört fram och tillbaka. Jo den här dagen har jag inte haft några som helst stunder att hå tråkigt på.

Arbetsdagen blev till och med längre än vad som är tanken. En miss i en hämtning och det blev bara för mig att vända skutan när jag väl kommit tillbaka till garaget.

Jag vet inte hur ni fungerar men jag har väldigt svårt att bara "skita" i hjälpa till att ordna upp saker när jag vet att det skitit sig. Självklart händer det att jag blir irriterad men ändå. Jag vet hur jag skulle känna om jag hade personer som ställde upp och som man kan lita på. Därför väljer jag att också vara en sån.

Men nu hägrar sängen. Godnatt.




1 kommentar:

  1. Hoppas att du varvar ner ordentligt nu =) Trevlig kväll på dig!

    Förstår att du är avundsjuk. Det är såå skönt att vara av med snön nu!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...