tisdag 6 mars 2012

Mind your own business!

Något som jag har svårt att förstå är när folk måste påpeka fel och brister eller något som gör dem besvärade. Alltså självklart ska man påpeka fel och brister och saker som besvärar en, men vid rätt saker och rätt tillfälle.

Idag när jag skulle lossa nere på stan vid gågatan var det en tant (kärring) som kom och formligen attackerade mig, skällde ut mig för att jag stod och blockerade cykelbanan. Jag försökte förklara för henne att jag var tvungen att stå så. Men icke. Hon fortsatte bara mala på.

Det är just det här jag inte förstå. Att lägga så mycket energi på en sån bagatell! Har folk inte bättre saker att engagera sig i? Viktiga möten. Familjen. Jobbet. Vänner. Och sig själv. Högst troligt så kommer hon aldrig träffa mig igen. Dessa energi-tjuvar. Skit kärring! Haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...