tisdag 27 mars 2012

Få dagarna att räcka

Just nu håller jag på med det spännande pusslet med att få dagarna att räcka till. Urk, känner mig smått yr av allt knappande (hjälper ju inte till att bara ha en lins när man sitter vid datorn, ser som konstigt). Flisan har fått tilldelad dagisplats i Augusti och ungefär en vecka senare än vad både jag och R räknade med. Sen har ju inte jag full semester att ta ut då jag gått hemma. Samma visa som med lilleman. Men just nu ser det ut som att det ska gå vägen. Pjuh! Nu är frågan bara vem av oss som ska vara hemma och ta hand om inskolningen.  

Hittade även en nyhet. Dubbeldagar! tydligen så kan man f.o.m 2012 ta ut föräldrapenning samtidigt i 30 dagar (de 10 pappadagarna ej inräknade). Vajert! 




1 kommentar:

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...