tisdag 15 februari 2011

Bakslag

Typiskt! Idag fick jag ett litet bakslag på mitt bestämda att inte dricka läsk på veckodagarna. Det konstiga - jag tänkte inte ens på att det var "läsk" förrän jag betalt och åkt därifrån! Hur illa är det? Kan man ha så otroligt invanda mönster att man inte ens tänker på vad man håller på med? Jaja, tar nya tag imorgon!




Typical! Today I got a little setback in my "not drinking soda during the week. " Thestrange - I did not even think that it was "soda" until I paid and gone from there! Howbad is that? Is it possible to be so incredibly old patterns that do not even think aboutwhat you are doing? Well, I'll start on tomorrow!

1 kommentar:

  1. Hehe, att inse att man har ett problem är väl det första steget i rätt riktning? Låter som att jag håller AA-möte här. Men du vet vad jag menar, vi måste för se vilka mönster vi har för att sedan kunna förändra dom. Jag vet att du kan - för du är bra!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...