torsdag 3 februari 2011

Teknikens under

Något av alla de saker som kan driva oss till vansinne! Jag har nu i två dagar drabbats av detta fenomen. Teknik! Gah! (sliter mig i håret) Jag försöker beställa ett e-legitimation då mitt gamla på fil blev spärrat då vi bytte bank. Vi har nordea, hos dem kan man antingen beställa ett e-legitimation på fil eller ett på kortet (eftersom man änvänder det vid inlogg osv.) 


Jag får inget att fungera, visst är det typiskt. Behöver det för att kunna logga in på f-kassans sida så att jag kan starta ett ärende på skrutten i magen. De behöver jag så att jag kan söka graviditetspenning. Och då måste de ju bara strula! Visst blir man knäpp?! Har nu en möjlighet och det är att leta reda på en bankomat i morgon och se om jag kan aktivera e-legitimationen där. 


Fick för övrigt vabba idag då lilleman inte är nå pigg. Kvart i tre ringde de från dagis och sa att han var jättedålig i magen. Luktade konstigt när han rapade och var lite halv gnällig. Ätit dåligt på hela dagen, någon sked soppa, smöret på smörgåsen och...inte så mycket mer. Hämtade honom och for hem. Han har inte velat äta hemma heller. Fick i han lite smootie, så en banan lite mjölk och sylt är vad han ätit hemma. Nu sover han, vi får hoppas att han mår bättre imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...