torsdag 10 februari 2011

Hudvård

Nu är det slut i lådan. Har förbrukat min ansiktskräm och behöver nu en ny. Tycker att det här är ett jobbigt köp. Man vill ha en bra produkt som gör att huden ser och känns bra, samtidigt som man inte vill att den ska vara föööör dyr. Har provad en mängd och har hittat de jag tycker är helt ok. Men jag tycker ändå det är svårt, grejen är ju att man gärna eller både bör och vill ha rengöring, dag och nattkräm i samma märke så att produkterna jobbar tillsammans. Annars kanske de inte alls gör det de borde göra. De kan som ta ut varandra. Men då landar man ju lätt på en saftig peng. Såg ett presentkit häromdagen som jag blev lite sugen på men jag köpte den aldrig... 




Skincare
No more. Have spent my moisturizer and now needs a new one. Think this is a toughpurchase. You want a good product that makes the skin look and feel good while you do not want it to be too (!!!) expensive. Have tried a lot and have found the ones I thinkare quite ok. But I still think it is difficult, thing is that you like or both should and needcleaning, day and night cream in the same brand so that the products work together.Otherwise, they might not do what they should do. They can take that offset each other.But then it's easy landing at a juicy price. Saw a presentkit the other day that I got a little hungry for but I never bought it ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...